...

Nu laddas det och packas för fullt här hemma. Tidigt imorgon sticker vi! Mamman och pappan i familjen har packat lätt för att inte ta upp onödig plats i bilen. (Eller egentligen är det bara pappan som har gjort det. Jag har packat en ordentlig väska med x antal leggings och 17 toppar/klänningar. Men det märker inte Daniel, för tjejers kläder tar liksom mycket mindre plats...)

Skrutten däremot, kunde inte alls välja ut några enstaka outfits, utan propsade på att jag skulle packa ner allt som låg i byrå-lådan. Man vill ju vara snygg när man är på semester, menar han. Envisa unge! Dessutom har han en mat-väska i storlek extra-large med sig. Jag vill liksom inte riskera att maten tar slut. Vad skulle vi göra då? Hetsa-pumpa igång amningen på nytt efter två och en halv månads vila? Jag är osäker på om mina små stackars bröst skulle klara av det tilltaget. Därför har vi med oss mängder med barnmatsburkar, och välling till en hel dagis-avdelning. Det är ju Tyskland vi ska till, på snudd ett U-land. De har väl knappast barnmat att sälja i affären?

Så, so long, kära vänner! Vi hörs om en vecka!

Kommentarer
Postat av: Lollo

Hoppas ni får en trevlig tripp til Tyskland!

2010-08-21 @ 23:00:31
Postat av: Nina

åh - kom hem och börja blogga igen! :-) hoppas ni har det bra! ps. från och med onsdag blir du och jag typ grannar igen, jag flyttar till munkebäck! :-D puss.

2010-08-29 @ 13:54:32
Postat av: My

Nämen, äntligen lyckades jag hitta hit! Eller, det var ju faktiskt du som hittade mig =) Vilken mysig blogg, nu måste jag läsa på lite om eran busunge! Välkomna hem förresten, vi kan väl ta en liten myskväll nån dag här fram över när alla fyra, förlåt fem, kan!? =)

Kramar

2010-08-31 @ 16:12:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0