Mums med "Drikki"!

Jag är medlem i Buzzador, en slags marknadsföringskanal där man får testa produkter och tjänster - och sedan ge feedback till tillverkaren. Tanken är också att man ska tipsa sina vänner om produkterna (enkelt och smidigt om man har en blogg! ;) ) 

Sedan Benjamin föddes har jag fått prova på en del baby-produkter, bland annat "Drikki" från Nestlé barnmat. Det är ett färdigt mellanmål, en slags smoothie för barn, på tetrapack. Perfekt att ha med sig i väskan när man ska på utflykt! Bara att hälla på mugg eller flaska och dricka som det är.



Benjamin har slurpat i sig en hel del sådana här, speciellt under tiden då de första tänderna ploppade upp. När det kliade i munnen var det nämligen inte så intressant med vanlig mat, men välling och drikki fungerade fint!

Finns i flera goda smaker, från sex månader och uppåt (vi fick prova med persikosmak från 6 månader. Smakar som smält glass - mums!). Och ja, jag är förstås sponsrad, hihi. Men jag skulle aldrig rekkomendera produkten om jag inte tyckte att den var bra! Så kila iväg till affären nu, alla ni med småbarn, och inhandla lite smarta mellanmål!

Vill du också bli en buzzador? Klicka på följande länk, så framkommer det att det var jag som tipsade dig. https://www.buzzador.com/buzzador/index.php?file=u-regstep1&lang=SE&refstr=johannisen

Kram!

Kommentarer
Postat av: Morbror

Otroligt söt liten kille!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0