Julen 2010

Förra året var Benjamin bara en liten, liten skrutt på jul. Han låg mest och snusade gott i mammas eller pappas famn, och lade varken märke till Kalle Anka, jultomten, julklapparna eller julmaten (förutom att han fick ont i magen av allt konstigt mamman stoppade i sig på en och samma gång!). Nu är han ju fortfarande vår lilla, lilla skrutt - men påväg att bli en stor kille. Han var lite mer medveten om vad som hände omkring honom i år om man säger så! :)

Hur som helst, vi har haft en underbar, lugn och skön jul som vi firat med båda våra familjer i dagarna två. Julafton firades hemma hos Daniels föräldrar, med Kalle Anka, julbord och tomtebesök. Gårdagen och natten spenderades hos mina föräldrar där det bjöds på årlig Kalkonmiddag, julklappsutdelning och massa mys. Skrutten har fått så mycket fint att leka med, bara bra och roliga saker (tycker mamman och pappan, ingen skit alltså, hihi). Nu behöver han inga nya leksaker på läääänge, när han öppnat mängder av paket både på födelsedag och jul...



Liten nyvaken Skrutt, nyss mumsar farmors goda lussekatter i mammas knä.



Kalle Anka var mycket spännande, i sisådär två minuter...



...sen var det full fart igen! Jag blir fortfarande alldeles rörd så fort han GÅR!!!! Mammas lilla prins...

Och tomten då?!



Ja, han såg så här snäll ut. Lite mager i år tycker jag, jag undrar om han lämnade renarna hemma och sprang land och rike runt till fots istället?! Eller också går han på nån såndär effektiv diet...

Om Benjamin tyckte att han var läskig?!



Nej, inte det minsta! Skojig och snäll verkade betyget bli. Han fick dock ingen kram, nån måtta får det väl ändå lov att vara?! ;)

Hoppas att ni haft en skön jul allihop! Nu ska jag mysa vidare med mina killar..

Johanna


Kommentarer
Postat av: Carro

Vad fin han är lilla plutten. Härligt att se en bild när prinsen går

2010-12-26 @ 16:47:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0