Ledig, ledig, ledig!!!!

Jag är ledig, och det är så förbannat skönt! Den 13e januari ska jag till pedagogen för ett examinationsseminarium, men fram tills dess har jag en lång, väldbehövlig "semester" som jag tänker spendera med mina nära och kära. Inga måsten, förutom roliga sådana! :)

Två dagar innan jul blev jag "klar" med uppsatsen som planerat, och skickade den till min handledare. Idag fick jag den tillbaka, med kommentaren "hur mycket jag än anstränger mig så kan jag inte hitta några problem med ditt arbete". En del slarvfel har han noterat, och förslag på omformuleringar här och var, men that´s it! Jag kan härmed konstatera att jag lyckades, ordentligt! Jag har lovat Daniel att aldrig mer tänka att jag inte kommer fixa uppgifter av detta slag, från och med nu tänker jag tro på mig själv! Ingen mer ångest alltså (och inga mer arbeten heller på ett tag, detta var ju mitt allra sista - som lärarstudent iallafall!) Nu får vi bara hålla tummarna för att min examinator är av samma åsikt ;)

Stor kram till er alla!

Kommentarer
Postat av: Eva-Lena

Vad skönt att det gick bra med uppsattsen. Ha en riktigt skön ledighet.

Kram

2010-12-29 @ 06:05:39
URL: http://www.evalena.wordpress.com
Postat av: Annelie

Grattis! Lata dig nu riktigt, det är du värd!

Kram mamma

2010-12-29 @ 10:13:28
Postat av: frans

GRATTIS!!!!!

2010-12-29 @ 10:35:15
Postat av: Ing-Marie

GRATTIS! Njut av ledigheten.

Kram svärmor

2010-12-29 @ 10:53:28
Postat av: Carro

Jag är inte förvånad!! Grattis..

2010-12-29 @ 12:18:43
Postat av: Cecilia

Åh, så härligt! Grattis!!!! Den där "jag-klarade-det- känslan" är fantastisk :). Gotta dig ordentligt under ledigheten. Många grattiskramar! Ps. ser fram emot att få kika lite i ditt proffsiga arbete sen ;).

2010-12-29 @ 21:10:12
Postat av: pappa

Du är så duktig. Nu hoppas jag att du tror på dig själv i framtiden. Det finns ingenting du inte klarar. Det skulle väl vara handboll i så fall.



Kram pappa

2010-12-30 @ 15:36:39
Postat av: Lollo

Jätteduktigt, och lycka till med ditt jobb, lyckliga ungar som får umgås med dig hela dagen.

god fortsättning!

2011-01-01 @ 17:03:21
Postat av: Hugoselina

The information found by me on this site appeared very useful! Thanks to the owner!

2011-03-17 @ 10:44:38
URL: http://hugoselina.bloglyric.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0