Zzzzzz...

Jag pillar fortfarande med uppsatsen. Jag lämnade biblioteket vid tretiden idag, för att hinna hem och gosa med min Skrutt några timmar innan läggdags. Nu sitter jag här i soffan igen, med ett nästan färdigt arbete. Inledningen skall jag fila på nu, sen är den klar för att skickas iväg för en sista handledning. Förhoppningsvis har min handledare inte alltför många stora anmärkningar som behöver fixas till. Det ska bli såååå skönt att slippa tänka på den överhuvudtaget under julen. I mellandagarna tänker jag ägna MAX en dag åt att förbättra sådant som handledaren föreslagit, och sen ska den skickas in!

Jag är helt blind för min egen text just nu, kan absolut inte få en uppfattning om något saknas eller behöver förtydligas. Jag blir tillochmed sömnig över litteraturlistan som just är färdigställd och innehåller 27 trevliga titlar. TJUGOSJU!!!! Fattar ni hur många det är? Jösses, vad jag måste ha läst under denna perioden ;)

Kram!

Kommentarer
Postat av: Lavsund

vad duktig du är johanna! det här klarar du galant!! och skönt att slippa tänka på uppsatsen över jul! =) god jul kram

2010-12-23 @ 10:21:43
Postat av: Caroline

Herregud!! Duktig du är!! Stor julkram till hela familjen från oss!!

2010-12-23 @ 20:51:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0