...

Jag satt i soffan med en kelsjuk prins en lång stund förut, utan något att sysselsätta mig med. Då passade jag på att fixa lite nya kategorier i bloggen, däribland har Benjamin fått en egen kategori, så jag kan samla alla inlägg om honom där. Graviditet fick också bli en egen, och jag rotade bland mina gamla inlägg och placerade en del av dem där.

Så loggade jag in på bloggen igen för några minuter sedan, och fann ett tjockis-inlägg längst upp. Jag hade visst råkat uppdatera ett icke visat inlägg från tiden då jag väntade Skrutten. Om någon av er hunnit läsa det så kan jag bara meddela att jag inte är gravid igen, det bara råkade hamna där! :)

Kommentarer
Postat av: A

Lite undrade jag. Dina lår såg inte så tjocka ut sist, tyckte jag :)

2010-02-04 @ 11:30:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0