Jag har..

..världens finaste syster! Hon envisas med att åka land och rike runt emellanåt, så det är inte alltid man får se henne så ofta ;) Nu har hon rymt till Stockholm och lämnat mig och Benjamin i sticket med all vår lediga tid, hihi. Saknas som tusan!

Hur som helst, jag hittade en tok-gammal bild på oss som jag blev sugen på att scrappa. Jag är inte säker, men jag tror att den är från när vi firade hennes 18-årsdag - och därmed för tre och ett halvt år sedan.



Ttieln "Systrar, lika men ändå så olika" har jag stulit från min mams, som scrappade en LO på oss för ett tag sedan. Vi är lika på många sätt jag och min syster, men galet olika också! LO´n är gjord utifrån skissen på Veckans Skiss. Jag har fotat i dunkelt ljus liggandes på scrapbordet, så den är förstås mycket finare i verkligheten. Men ni får hålla till godo med den som den är - annars blir den nog inte visad alls! ;)


Kommentarer
Postat av: A

Två underbara tjejer!

Vem har gjort dem? :)

2010-02-02 @ 07:29:08
Postat av: Eva-Lena

Kanon fin Lo du har gjort :)

Kul att du hinner scrappa.

Kram

2010-02-02 @ 08:44:40
URL: http://www.evalena.wordpress.com
Postat av: Lavsund

vilken fin!

nu fick jag en otrolig lust att oxå scrappa lite!=) kram

2010-02-02 @ 10:30:43
Postat av: Evelina

vilken fin! <3 love yoooooooou

2010-02-02 @ 11:58:33
URL: http://hihater.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0