Myskväll!

Daniel har åkt iväg för att titta på en spelning (jag är inte ens pyttelite avundsjuk, fy för att ge sig ut i detta rusket!!!) och jag är ensam hemma för första gången på .. ja, jag tror i ärlighetens namn att det är första gången jag är ensam här sedan lillprinsen föddes. Första kvällen för mig själv åtminstone, i vanliga fall brukar jag rymma hem till mamma och pappa för sällskap när Daniel ska ut och svira.

Eller ja, ensam är jag ju inte. Min lilla goding ligger och snusar gott i sin säng. Jag tänker njuta av att göra precis vad jag känner för. Har scrappat en LO till Skrutten och har en till på gång. Och så blir det melodifestivalen tror jag minsann! :)


Kommentarer
Postat av: Mamma

Haha, det låter som om Daniel är ute och festar för jämnan. Det är väl högst två gånger förut som han har lyckats slita sig från Skrutten en hel kväll ;)

Hoppas du hade det mysigt på din egen kväll!

Kram

2010-02-21 @ 08:56:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0