"...nu är det dags för freeeedaaaagsmyyyyyys!"

Yes, ikväll piper jag och Lilleman hem till min goa vän Sofia på fredagsmys. Jag och tre av mina vänner träffas för tjejmiddag en kväll i månaden, och har gjort det i lite mer än två år nu - hur mysigt som helst. 

Eller ja, vi brukade vara fyra pinglor. Det är vi fortfarande, men med en gnällig Skrutt på köpet! Benjamin brukar inte vara på sitt gosigaste humör på kvällarna, vi får se hur det går idag! :)

I brist på layouter att visa (det är ju så förbannat mörkt, jag hinner aldrig fota dem jag har liggandes!) så bjuder jag på en bild på en 2-månaders-kille.



Han kan konsten att rynka på ögonbrynen vår lilla prins ;)

Kommentarer
Postat av: Maria B

Ååååh, han är så himla fin =)

2010-02-05 @ 16:40:48
Postat av: carro

Prins!!! Smack!!

2010-02-05 @ 16:43:37
Postat av: Hanna

va va de han gjorde igår me anna egentligen?!? börjar han leka tittut?



INTELLIGENTA BARN säger jag bara=)

2010-02-06 @ 09:34:54
Postat av: kicki

Gulle plutt!!!! SÅ söt du är!!!!

2010-02-07 @ 15:25:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0