Vi lever!

Oh ja, i allra högsta grad. Det råder lite bloggtorka bara.

Varför? Jo, Lilleman (som i flera veckor inte velat sova någon annanstans än i vår famn) vill plötsligt somna alldeles för sig själv i sängen - så länge han får lyssna på tonerna till sin speldosa, med snuttefilten över ansiktet.

Men när han är vaken då, undrar ni? Kånkar du inte runt på honom då varendaste sekund, precis som du brukar? Nix! Skrutten är nämligen fasligt sugen på att lära sig suga på sin tumme - och ägnar därför långa stunder åt att få tag på den. Och då bryr han sig liksom inte så mycket om ifall han ligger för sig själv eller inte.

Givetvis är han fortfarande en liten gosegris, och vill ägna största delen av dagen tillsammans med oss. Men ändå - mamman har plötsligt massor av tid över. Massor av tid att tillexempel skriva en massa skojiga blogginlägg.

Så varför gör hon inte det? Ja, jag har då ingen aning, men all denna lediga tid har gjort mig alldeles handlingsförlamad. Jag sitter liksom bara och glor och vet inte vad jag ska ta mig för!

Mycket märkligt beteende skulle jag vilja påstå.

Kommentarer
Postat av: carro

Där e du ju;)

2010-02-15 @ 16:14:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0