...

Jag har alltid undrat varför folk lägger pengar på att gå till en salong för att plocka ögonbrynen eller få naglarna fixade. Eller framförallt vilka människor det är som gör det. Om man bara äger en pincett är det väl knappast en konst att snygga till ögonbrynen. Och naglarna, ja de kan väl vara en trevlig sysselsättning att måla själv kan jag tycka!

Nu undrar jag inte längre. Jag har nämligen firat min första nyår på många år med både omålade naglar och oplockade bryn. Tiden räcker helt enkelt inte till när man extraknäcker som levande skafferi åt en matglad liten gosse. Så om man som småbarnsförälder råkar stjäla till sig lite tid hos frissan, ja då förstår jag att man passar på att fixa till både det ena och det andra!

Men jag är världens lyckligaste ändå, och hade en fantastisk nyår! Bilder och uppdatering kommer snaaart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0