Skön helg!

Även helgen har tillbringats på bortaplan. Igår åkte vi till min farmor och farfars lantställe över natten. Regnet öste ner, så att sola sig på altanen var det inte tal om. Vi fick mysa inomhus istället! Där fanns ingen gangster på 1,5 år att skydda Skrutten ifrån. Däremot hade vi sällskap av världens bästa mormor och morfar (Skruttens alltså!) , som mer än gärna gosade med vår lillprins så att vi fick vila upp oss lite. Igår eftermiddag gick de en lång promenad med honom, så jag och Daniel fick umgås ifred med mina farföräldrar, supermysigt! Och imorse tog de med sig honom ner i köket, så att både jag och Daniel fick sovmorgon - lovely! Det kallar jag semester! ;)

Tack, mamma och pappa, för att ni är världens bästa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0