Gothia invigning!

Vi hade en fantastisk kväll på Ullevi igår. Lilleman njöt i fulla drag av alla människor runt omkring (framförallt av goaste farmorn och farfarn!) och allt spännande som fanns att titta på, och brydde sig inte ett dugg om att försöka dra av sig sina hörselskydd. Han brydde sig å andra sidan inte om att hans pappa stod på scenen heller ;)



"Titta Benjamin, där är pappa!" tjoade jag, men ungen var mer intresserad av att flirta in sig hos de snygga tjejerna som satt bakom oss. När han belv sömnig (herregud, klockan var ju flera timmar efter läggdags!) så nöjde han sig med att gosa med napp och snutte i mitt knä tills showen var över.



Efter välling somnade han gott i vagnen, så jag fick äta supergod buffé ifred tillsammans med killarna i Ullevis lounge. Nice!

För er som aldrig varit på invigningen av Gothia Cup kan jag verkligen rekomendera ett besök nästa år, en grym show med musik, dans och fyrverkerier!

Kommentarer
Postat av: Carro

Goa unge! Tänk vad snäll han är:)

2010-07-20 @ 10:38:33
Postat av: Annelie

Fina Benjamin! Gammelmoster blir nog glad att se att hörselskydden kom till användning! Puss puss

2010-07-20 @ 15:58:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0