Bröllopsyra!

I helgen var det alltså äntligen dags för bröllop! Min älskade barndomsvän Sofia gifte sig med sin underbara Mikael. Jag, som inte trodde att jag skulle gråta, fällde förstås en tår redan när de tågade in i kyrkan. Så vackra de var!



Det fullkomligt lyser kärlek om de lyckliga två, visst gör det?!



"Äntligen är du min!" ;)

Det var förstås inte bara brudparet som var glada dagen till ära. Jag och Daniel hade vår första heldag tillsammans på sex månader, det var helt fantastiskt härligt!



Daniel var snygg i sin sällan använda kostym. Han bestämde sig dock för att göra en Kronér, och matcha den med sina svarta converse, eftersom hans finskor tydligen är så långa att de ser ut som (jag citerar) "något som man skulle kunna skotta snö med!"

Jag har lovat en och annan att visa hur jag såg ut i min fina lånade klänning (thanx Evvis!) men jag har visst inte en enda bra helfigursbild på mig själv. Men bilder på mig och Daniel tog det massor (med order från mig själv, precis som det brukar vara, hihi).



Vackert väder, fin bröllopsceremoni, underbar middag i en fantastiskt fin lokal, och slutligen fest med dans förstås! Dagen kunde inte blivit bättre helt enkelt!

Och Skrutten då?! Jo, han hade det hur bra som helst med mormor, morfar och morbror. Bildbevis kommer på det också så småningom ;)

Kommentarer
Postat av: Nina Melin

Jag dör vad vackra bilder! Du strålar ju i kapp med bruden! :-)

Så som jag väntat på dessa bilder!

KRAM SNYGGIS.

2010-06-09 @ 11:41:19
Postat av: Carro

Herregud vad snygg du är!!! & vilken snygg brud;)

2010-06-09 @ 15:13:13
Postat av: Anonym

Hej jag är en snygg mamma.

2010-06-09 @ 18:31:30
Postat av: Anna

Vilka fantastiska kort på er alla 4. Ni verkar haft en kanon dag.

På lördag är det vår tur att lämna bort barnen och gå på bröllop, längtar! :)

2010-06-09 @ 20:39:14
URL: http://frojdh.blogg.se/
Postat av: kicki

Roligt att få se de fina brudparet!

Och du och Daniel är ju så fina också!

Läcker klänning!!! Snygg morsa Benjamin har!!!

Fräck farsa!!!

2010-06-09 @ 21:12:41
Postat av: Cecilia

Åh så fina ni var! :) Många kramar!

2010-06-09 @ 22:16:12
Postat av: Anonym

Vilka fina bilder! Å vilken pingla till mamma Benjamin har :)

2010-06-10 @ 21:55:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0