Lycka!

Ikväll var det min alldeles egna kväll. När Daniel kom hem från jobbet smet jag iväg på bio, och såg Sex and the city 2 i sällskap av min goa vän Hanna, och hennes goa vän Hanna ;) Mycket efterlängtat!

"Va? Är den två och en halv timme lång? Men den handlar ju inte om någonting?" sa den ena Hanna´s pojkvän innan filmen.

Ack, så fel han hade! Sex and the city handlar om precis allt. Och den var alldeles ljuvlig förstås! Två och en halv timme, med ett konstant leende på läpparna, och så en och annan tår i ögonvrån! I love it!

Det är så otroligt härligt att komma iväg för sig själv ibland. (En nyfunnen frihet, nu när jag nästintill slutat amma!) Och det bästa av allt är att det är minst lika härligt att komma hem igen ;) Nu ska jag krypa ner i sängen bredvid min lilla goding!

Natti!

Och ja, självklart kommer det en uppdatering från helgen! Imon ska jag försöka hinna lägga ut lite bilder! :)

Kommentarer
Postat av: Jenny Nordqvist

Hej Johanna!

Jag satt och pratade med min gamla arbetskompis Hanna Andersson om det hysteriska jämförandet vi nyblivna mammor lätt hamnar i, och som kan få vemsomhelst att känna sig som en trögfattad gröngöling med en unge som inte lärt sig nånting.



Så jag fick tipset att gå in och läsa på din blogg för att du skriver så kul, och hon har ju så rätt! Vad roligt och fyndigt du skriver! :)

Hoppas det är okej att jag bokmärker din sida för att gå in å glutta lite då och då?



Ha det bra!

/Jenny

2010-06-08 @ 23:48:39
Postat av: Anna

Ja, eller hur är det härligt, lyxigt att komma ut och umgås med folk utan barn.

Men så skönt att även komma hem, då en liten del av hjärtat skriker samtidigt som man njuter så.. Konstig känsla det där ;)

2010-06-09 @ 20:37:44
URL: http://frojdh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0