Föräldra-träff!

Idag står träff med föräldragruppen (grupper) på schemat. Klockan fyra har vi återträff med gruppen som vi träffade innan Benjamin föddes. Ska bli spännande att se hur det gått för alla!

Men först ska jag och Skrutten ner till BVC på föräldrakurs, med syftet att lära känna ett par mammor och bebisar som vi kanske kan promenixa tillsammans med. Skrutten har dock startat förmiddagen med att fullkomligt gallskrika i en timmes tid. Nu har han dock slocknat, och jag hoppas att det bara var något tillfälligt magknip.

Annars lär jag få promenera ensam resten av mammaledigheten, och de andra mammorna kommer höra sig noga för när de söker barnomsorg, så att deras lilla goding inte hamnar på samma förskola som min gap-hals. "Jaså, det går en Benjamin där säger du?! Ja, men då tackar jag tyvärr nej till platsen, vårt barn har så rackarns känslig hörsel förstår ni.", kommer de säga. Och tillslut sitter Benjamin alldeles ensam på sin förskoleavdelning och blir bortskämd av sina tre egna fröknar. Det vore ju visserligen inte så tokigt ändå. Snacka om stimulans!

Kommentarer
Postat av: carro

Lilla plutt!!:) Ha det så kul idag.. Puss och big Kram

2010-03-01 @ 11:16:37
Postat av: Sandra

Det låter som ni har en blivande opera artist i familjen :) Hoppas ni hade en bra dag på kursen! kram Sandra

2010-03-01 @ 19:32:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0