Jag vann!

Jag kom på andra plats med en av mina layouter på lillprinsen, i en skisstävling hos Designat! Tjohoo, vad kul!

Har haft mysigt fika-besök här på morgonen av min goa vän Sandra. Benjamin sov sig igenom hela hennes visit, hon fick inte klämma på honom alls. Väldans vilken sällskaplig bebis jag har! ;) Idag känner sig Daniel lite krasslig, och Benjamin är fortfarande inte helt hundra. Det blir till att fortsätta med sjukstugan även idag verkar det som!

Jag ska försöka hinna med att ladda in lite foton, beställa ett antal (typ hundra stycken skulle jag gissa...) för framkallning, och kanske scrappa en stund! Mysfredag helt enkelt!

Kram på er!


Kommentarer
Postat av: Johanna L

Du e så duktig:D Grattis!

2010-03-19 @ 12:06:20
Postat av: Mamma

Grattis!

Den ÄR fin, den LO:n

Kram

2010-03-19 @ 19:23:36
Postat av: Lavsund

grattis!! den var jätte fin! =)

2010-03-20 @ 09:34:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0