Mera scrap! :)

Det har blivit en del scrappande det senaste, även om jag inte hunnit visa så värst mycket här i bloggen :) Tack vare att Daniel också är hemma på dagarna kan jag stjäla små stunder här och där vid scrapbordet, annars hade jag nog inte hunnit! Och på kvällen orkar jag då definitivt inte scrappa - då är jag trött som en klubbad säl! Det hör tydligen småbarnsåren till ;)

Hur som helst, här kommer en scrap-sida gjord utifrån en skiss-tävling hos Designat





Benjamin fullkomligt hatar att ligga på mage. På BVC tjatar de dock om hur viktigt det är, så vi tvingar honom emellanåt. Ni ser ju själva hur glad han blir! ;)

Kommentarer
Postat av: myamia

den är underbar. jag har en lo som väntar på fotning och bloggande, den har oxå massa söta moln. :)

kram

2010-03-02 @ 17:54:46
URL: http://www.myamias.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0