Mamma-mys!





Daniel tog dessa fina bilder på mig och lillprinsen, precis innan vi skulle iväg på grillfest i lördags. Jag älskar dem! (Allra mest kanske för att vi sällan hamnar på bild ihop!) Ska scrappa något fint till Benjamins album, så fort jag får tid och ork... Först måste dock pysselbordet röjas av ordentligt, det ser jag inte fram emot riktigt lika mycket :)

I veckan hinns det dock inte med nåt scrappande skulle jag gissa, då den är fylld med massa trevligheter. Imon kommer Skruttens farmor hit och hälsar på, Benjamin ska vaccineras (det går visserligen inte under kategorin trevlighet, men ändå!) och vi ska tok-mysa med min syster så mycket vi bara kan! Hon är hemma från Stockholm under veckan och hälsar på - det gillar vi!

Ha en härlig vecka kära vänner!

Kommentarer
Postat av: carro

Så fina ni är :)

2010-05-04 @ 19:55:26
Postat av: myamia

ljuvliga bilder! ♥

2010-05-05 @ 10:48:31
URL: http://www.myamia.se
Postat av: Lollo

Vilken liten söt Prins ni har.

Kram

2010-05-05 @ 19:25:21
Postat av: sofia

Hej johanna och lilla B,



vad enormt fina ni är. det var längesen nu. framför allt för mig och b. vad stor han är, skall han ed på fredag tro?

Skall bli jättekul att ses då igen,

kramar i massor

2010-05-05 @ 21:56:39
Postat av: Eva-Lena

Vad söta ni är.

Kram

2010-05-06 @ 05:51:50
URL: http://www.evalena.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0