Idag är ingen vanlig dag...

...för idag är det min 25-årsdag! Hurra för mig!

Jag ägnar dagen åt att sitta nedgrävd med näsan i min kurslitteratur på biblioteket. Datorn är med förstås, men en höj- och sänkbar stol glömde jag visst, vilket har resulterat i att jag har kramp i axlar redan efter ett par minuter. Vad för onaturligt långa människor använde de sig av i utprovandet av dessa möbler egentligen?!

Nu blir det ett par timmars intensivt plugg, sen kommer mina killar hitåt för att luncha på fiket tillsammans med mig. Mys!

Kram

Kommentarer
Postat av: Lavsund

Grattis vännen!!!

2010-11-18 @ 13:49:43
Postat av: Nina Melin

GRATTIS SNYGGING!

2010-11-18 @ 15:20:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0