Time flies - igen!

Vem är denna lilla goding, som ligger och myser i soffan hemma hos min vän Hanna?! Det känns som det var nyss, men ändå så längesen...



Kortet är taget samma dag som en av de första gångerna vi träffade Skruttens (blivande) lilla kompis Noa. Min goding var strax över halvåret, och Noa bara ett par veckor. Kolla in vilka små prinsar de är:



Nu är det Noa som snart blir ett halvår gammal, om min unge blir ETT ÅR på tisdag!!!! Kan ni fatta?! Då ska det kalasas och blåsas tårtljus så det står härliga till!

Hur jag kan ha tid att blogga om sådana här viktigheter mitt i uppsatspluggandet? Det har jag inte, men jag gör det ändå ;)

Kommentarer
Postat av: Carro

Stanna tiden, det går för fort!!!!

2010-11-25 @ 09:49:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0