8 is enough - layouter!

Kvällen gick igår, och jag glömde visa mina scrappade alster som jag lovat! Här kommer de första två!



Bild på Skrutten förstås, det blir liksom inte så mycket annat när det finns foton i överflöd! :)



Det blev en super-enkel layout, jag blir som nöjdast då! Rivet papper, egenklippta dekos och färgglada bokstäver med 3D-lack...



Även denna till Skruttens album, men här bodde han fortfarande i min mage... Två bling-stenar har trillat av, såg jag när jag fotade. Får pilla dit dem igen!



Remsor av mönstrat papper, två olika bokstavsstickers i titeln, turkosa stenar. Knalliga pastellfärger är så härligt tycker jag!

Fortsättning följer ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0