8 is enough!

Min mamma frågade mig för ett tag sedan, om jag aldrig mer tänkt visa något scrappat i bloggen. Men jo, det var ju tanken! Fast jag hinner liksom aldrig med.. Scrappar gör jag då och då, men fota det - det hinner jag aldrig :)

Hur som helst, för ett tag sedan så dök det upp en scrap-utmaning runt om i forum och bloggar, som jag blev sugen på att testa. 8 is enough kallas den, och går ut på att man väljer ut åtta stycken saker (papper, dekorationer, bokstäver osv) och gör minst fyra stycken scrapsidor utav materialet. Verktyg, bakgrundspapper och liknande får användas fritt! Och gissa vad? Jag har fotat både mina åtta "saker", och mina färdiga layouter, så ni ska få se. Det blev inte bara fyra, utan till och med fem sidor, innan jag tröttnade!

Här kommer materialet, vad jag gjorde av det får ni se imorgon! :)



Fyra mönstrade papper...



..med fyra mönstrade baksidor. Det kan knappast bli bättre, i en utmaning som denna! :)



Bokstavsstickers i sköna färger, små bokstavsstickers, turkosa stenar och ett ark med journaling-stickers!

Kram!

Kommentarer
Postat av: Nina

ååh.. när kommer det vad du har knåpat ihop!?! :-)

2010-10-05 @ 14:23:48
URL: http://ninamelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0