Flyttkaos!

Nästa helg går flytten mot nya lägenheten. Just nu lever vi i ett enda stort kaos av flyttlådor, prylar och ännu mera lådor! Vi har börjat packa ner sådant vi inte använder, men nu har jag liksom hamnat i någon slags "jag-vet-inte-vad-som-ska-packas-härnäst-känsla" och får verkligen ingenting gjort.

Min vän Hanna kikade in i förrgår, jag ursäktade vårt kaos, och hon kontrade med att: "Ja, det ser ju inte direkt ut som att ni har packat undan grejer, snarare som att här finns ännu mer saker!" Och ja, det är ju just det. Saker precis överallt och ingenstans!!! Det ska bli galet skönt att få lite mer yta inom kort!

Jag tog en skön paus från alltihop ikväll, och stack iväg på fika och lång pratstund hos min gamla klasskompis. Ett välbehövligt avbrott i vardagskaoset! :) Nu, mys i soffan med darling framför One tree hill!

Kram på er!

Kommentarer
Postat av: Johanna

2010-10-20 @ 22:10:46
Postat av: Johanna

Man kanske ska skriva mer än sitt namn:) va jätte mysigt att ha dej här iaf:) tiden bara flög iväg, men så e det ju när det e trevligt:) kram

2010-10-20 @ 22:12:15
Postat av: hanna den skyldige

förlåt... ni har det jättefint!

2010-10-21 @ 19:59:52
Postat av: Evelina

Men hallå, jag kan komma förbi någon dag och gå ut med Benji lite så du får packa. hihihihi

2010-10-21 @ 22:07:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0