Idag...

...vaknade jag upp till klarblå himmel och frost på marken. Hösten är visst ganska vacker ändå! :)

Lilleman tar en förmiddags-nap, jag ska fixa iordning mig innan han vaknar igen. Om ett par timmar kommer mina svärföräldrar hit, och hjälper till att fixa lite inför flytten. Igår överraskade mamma oss med ett besök, och hjälpte mig att packa ner köket medan Daniel roade Skrutten (som för övrigt tycker att det är galet trist att mamma och pappa bara flytt-packar hela tiden, lilla hjärtat!). Det är guld värt att vi har så goa familjer som hjälper oss, för jösses vad lång tid det tar att packa ner en hel liten lägenhet!

I eftermiddag lämnar jag Skrutten med farmor och farfar, och åker ner en kortis till skolan på informationsmöte. Min c-uppsats närmar sig med stormsteg, och därmed också slutet på underbar föräldraledighet. Hu!

Kram på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0