...

Helgen har innefattat lisebergsbesök (Skrutten kunde knappt slita sig från kaninerna i kaninhuset. Ville sitta i knäet och nypa i nosen en låååång stund, hihi!), filmmys, jagande av vild bebis, söndagsmiddag hos vänner, - och, mysig shoppingrunda med finaste Carro på förmiddagen idag. Vi lämnade våra gossar hemma hos sina pappor för en tripp till Backaplan. En välbehövlig paus kan jag lova! :)

Lilla B är världens gladaste och goaste just nu, men samtidigt en av de mest envisa bebisar jag träffat. Han vill inte göra något som mamman vill  (allra helst inte bli påklädd, fyyy vad tråkigt!) och drar i allt han kommer åt, och pillar och suger på allt man absolut inte får (mammas och pappas mobiler tillexempel, åh så spännande!).

Får han inte som han tänkt sig, så slänger han sig som sagt baklänges, och skriker högt tills han närpå tappar andan. Tro mig, jag tycker att det är bra att ungen vet vad han vill, och att han är så nyfiken på livet - men herregud vad det tar på krafterna att vara förälder ibland! :)

Hur som helst, jag fick köpt en lära-gå-vagn till vår lilla illbatting idag. Imorgon ska den testas - spännande!



En fräck svart blev det, visst är den fin?

Kommentarer
Postat av: frans

E du sponsrad lr??!! :D

2010-09-13 @ 11:26:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0