...

Ville bara säga hej, till alla mina fina läsare! Jag hinner inte med något skojigt inlägg just nu, livet kallar på mig! Lilleman är krasslig av okänd anledning - och mamman oroar sig till max. Feber som hållt sig stadigt runt 38 grader sedan i lördags, och risig i magen, men i övrigt inga andra symtom. Superkonstigt! Håll tummarna för att han bättrar sig snart, min lilla prins..

Strax ska vi på möte med en (eventuell) ny hyresvärd. Vi har ett lägenhetsbyte på gång, ett välbehövligt sådant. Så håll era tummar för att det går vägen också ;)

Kram!

Kommentarer
Postat av: Carro

Håller hårt!! Stackars B ge han en puss från Noa o mig!

2010-09-21 @ 17:38:23
Postat av: Lavsund

jag håller tummarna! krya på dig Benjamin!

2010-09-22 @ 07:29:39
Postat av: Cecilia

Åh, stackars lilla killen! Dumma bacilusker..

Hoppas på ett snabbt byte och att gossen snart blir frisk så att vi kan ses :). Kram från Melvin och mamman.

2010-09-22 @ 13:34:44
Postat av: Vetledina

Very nice and well designed web site. Great content and a fascinating read, keep up the good work and looking forward to more in the future.

2011-11-10 @ 05:59:02
URL: http://vetledina.blogll.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0