Ingen kan göra allt...

...men tillsammans kan vi alltid göra något!

Häromdagen fick jag tidningen Vi föräldrar i brevlådan, som inleddes med deras "förskoleupprop". Genom en namninsamling vill de kräva mindre barngrupper i förskolan, med ett maxantal på 15 barn (vilket är i enlighet med Skolverkets råd!). Ín och skriv på listan ni också - omedelbart!

Och till er som skiter fullständigt i hur många barn som får trängas i samma lokaler, och tävla om uppmärksamheten från sina fröknar - tänk efter igen, det är barns framtid det handlar om för sjutton! Sveriges framtid! Skriv på nu!

http://www.viforaldrar.se/upprop/mindre-barngrupper-i-fors/index.xml

/Johanna, snart examinerad förskollärare, som tror att hon skulle kunna göra ett ännu bättre jobb, om kravet gick igenom!

Kommentarer
Postat av: morbror Joakim

Visst,jag har skrivit på. Tror nog att jag skrivit på minst fem,kanske upp till åtta listor under åren.Om detta ämne. Hoppas denna lista gör skillnaden.

Kram

(Jag låter väl inte för uppgiven?)

2010-09-03 @ 01:35:51
Postat av: Lavsund

nu har jag skrivit på!!

2010-09-04 @ 12:36:38
Postat av: Morbror Björn

Jag också!!

2010-09-07 @ 12:20:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0