På tal om spa...

Min mamma skrev:

Stackars er! Hoppas han snart kryar på sig. Spa känner jag till två st bra, ett i Frillesås och ett i Gråbo.Man får dock inte komma utan bebis till något av dem två, om det var det du tänkte :) Kram mamma
Och det var precis vad vi gjorde idag. Åkte till Frillesås spa alltså - hem till Skruttens farmor och farfar, och blev bjudna på god middag. Jag och Daniel kände oss helt slut efter att ha kurerat en febrig liten kille i flera dagar och nätter, så det var välbehövligt att komma hemifrån en sväng. I torsdags kändes det som att han höll på att friskna till, men under natten till igår så steg febern till över 40 grader, plutten! Det blev en sväng till barnsjukhuset igår, våran goding har fått något slags mag-virus, men i övrigt såg allting annat bra ut. Så nu håller vi bara tummarna på att febern äntligen skall ge med sig, vi är trötta på sjukstuga här hemma nu!

Trots att ungen inte ätit mer än en flaska välling på hela dagen, så röjde han runt hemma hos farmor och farfar - och lekte jage med katten bland annat! ;) Måtte våran goding bli frisk snart!

Kommentarer
Postat av: Cecilia

Men herrejösses, så hög feber?! stackars lille prinsen! Melvin blev dålig i torsdags. Jag anade att det var något mer än bara feber och förkyldning och på VC i fredags konstaterades att han har halsfluss. Nu hoppas vi på pigga, friska och glada gossar :). Kramar.

2010-09-26 @ 18:01:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0