Hänt i veckan..

Hjälp, vad jag är dålig på att blogga just nu.. Tiden och orken finns verkligen inte, är det såhär det känns att jobba heltid?! No way att jag tänker göra det för resten av livet! Jag hinner knappt hem för att gosa med min lilla prins innan det är läggdags för honom (och mig, som däckar runt halv tio varje kväll just nu...). Någon egentid är det inte på tal om, den får jag ta igen när Benjamin tröttnat på mitt sällskap ;)

Hänt sedan sist:

  • Daniel fyllde 28 i veckan, jag firade honom med att fixa barnvakt i form av mormor, morfar och morbror, och så smet vi iväg på bio bara vi två. Lyx!
  • Jag har bokat resa till Paris tillsammans med två fina tjejer. I maj åker vi ner och möter våren där, och kramas med vår efterlängtade Hanna som flytt dit för att plugga ett tag. Jag längtar!
  • Vi fick besök av min syster med hennes lilla familj i torsdags. Åh, vad jag älskar spontana vardagsbesök, mer sådant tack! Skrutten mötte mig i dörren när jag kom hem från jobbet, tittade på mig med glittrande ögon och sa "Mamma!" "Ja?" svarade jag. "Nina!" (Evelina) sa han, och pekade mot vardagsrummet. Lycka att ha världens bästa moster och Martin på besök, och så lilla "Isse" (Vincent) som han är så förtjust i. Många kusinpussar blev det allt! :)
  • Vi ägnade lördagen åt ett mysigt tre-årskalas hos Benjamins stora kompis Lukas. På vägen hem släppte vi av Daniel i Frillesås där han skulle spela på en födelsedagsfest. Min pappa ringde strax efter och frågade om vi ville komma och grilla vårens första grill-middag hos dem. Så nu har vi sovit här inatt, jag och min goding. Mormorn och morfarn myste med honom imorse, så jag fick en lång och skön sovmorgon. Nu har de gått och lagt sig och sover middag alla tre, hihi, så jag sitter här för mig själv! Skönt!

Om ett par timmar tar vi bilen mot Kungsbacka och hämtar upp Daniel hos hans bror, sen får vi se vad eftermiddagen har att bjuda på. Mysa ska vi iallafall innan helgen tar slut, fy vad fort det går!



Kolla in denna goding! Lilla älskade Vincent, så underbart fin. Trots att han kämpat mot eländig förkylning och baciller har han lyckats äta sig rund och go! Precis som bebisar ska vara :)

Kram!


Kommentarer
Postat av: Hanna Z

Ja jag har också hört det! Jens mamma hade sett en dokumentär om det. Fast sen glömmer dom tydligen bort det när som blir äldre och så kommer det tillbaka igen. Har jag för mig hon sa:)

Alltså Elliot äääälskar att gå. Han vill helst stå upp hela tiden och när han står så börjar han trampa med fötterna:)

2011-04-04 @ 21:35:58
URL: http://hannaz.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0