Underbara vår!

Vilken dag vi haft, jag och min lilla prins. Vi startade den visserligen något tidigt - vid sexsnåret redan. Skrutten är inte alls medgörlig när det gäller att ta sovmorgon på helgerna ;) Daniel sov hos en kompis inatt så vi fick hela förmiddagen för oss själva. Lyxigt att bara vara vi två ibland nu när vi ses så lite på veckorna!

Efter en två timmars middagssovning för oss båda tog vi bussen ut till Hisingen, mötte upp min syster och hennes fina lilla familj och promenerade omkring på Lindholmen i det vackra vårvädret. Stannade till på en lekplats och rastade mitt lilla vilda barn en stund medan vi drack kaffe på en bänk i solen. Mysigt! Vincent sov som en stock i vagnen, och vaknade bara en snabbis för att fylla på magen.

Sedan begav vi oss tillbaka hem igen, till Daniel som piggnat till efter gårdagen och fixade god middag tillsammans. Efter maten tog vi med oss kvällskaffet, hink, spade odh sopborste ut i solen igen. Tänk att man kan vara ute och mysa, fastän klockan närmar sig sju. Så underbart!



Trolliungen i kvällssolen på vår garageuppfart! På gräsmattan är det tyvärr skugga kvällstid, men Benjamin föredrar troligtvis garageuppfarten iallafall, här kan man spana på alla bilar som kör förbi!



Busiga lilla unge, mamma älskar dig!



Spanar efter bilar med pappa!



Spadarna blir dubbelt så roliga om man har en i varje hand! :)



Tänk vad livet är spännande när man är liten. Allt skall upptäckas och undersökas för första gången, litet som smått!



Min goa lilla unge!

Så var helgen över för denna gång, men jag är ledig imon, tjohoooo! Benjamin har tid på en allergimottagning så jag har tagit föräldraledigt för att kunna följa med jag också. Vi ska testa honom för ägg, håll tummarna för att vi får ett positivt besked!

För övrigt hade vi det hur bra som helst på Sankt Jörgen spa igår. Vilket snyggt ställe, och otroligt god mat och fika blev vi bjudna på mellan allt konfererande. En bra och värdefull dag helt enkelt! Jag skulle helt klart kunna tänka mig att åka tillbaka dit på en spavistelse någon gång :)

Kram på er fina, och hoppas att er helg vart bra!

Kommentarer
Postat av: Annelie

Vilka fina kort! Det är härligt med våren. Puss

2011-04-18 @ 16:26:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0