Föräldramöte!

Har just avverkat mitt första föräldramöte - från andra sidan vill säga, alltså som mamma och inte som förskollärare. Där satt jag och hörde någon annan berätta om precis samma saker som jag berättar för "mina" föräldrar, om kläder som ska märkas, tider som skall passas, och hur inskolningen skall gå till, och kände mig som precis vilken annan nybliven förskolemamma som helst!

Det måhända att jag har koll på hur en förskola fungerar, men jag har då rakt inte koll på hur det är att vara mamma till ett förskolebarn :) På Skruttens förskola behöver man mycket extrakläder i lådan, det är nämligen ok att leka med vattnet i kranarna inne i tvättrummet = vår vildes troligtvis blivande favoritplats.. Om tre veckor börjar vår lilla juvel, wihoo vad spännande!

Kommentarer
Postat av: carro

Spännande!!!!!!:)

2011-08-09 @ 22:00:59
Postat av: Lavsund

hihi märkligt att vara på "den andra sidan" =)!Det är ju inte långt kvar nu tills lilla B blir en liten förskolepojk!

2011-08-10 @ 10:34:44
Postat av: mya

spännande med förskolestart. det får mig att tänka på när det är dags för oss. tur att det är lång tid kvar så jag får njuta hemma med henne själv först. eller själv å själv... pappan är ju hemma med os oxå :)

2011-08-13 @ 00:46:03
URL: http://www.mrsmamamya.blogspot.om
Postat av: Evelina

hihi vad spännande, jag och vincent vill gärna komma och hämta vildingen nån dag och vänta hemma på er :) puss

2011-08-16 @ 10:05:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0