första augusti..

ja, man kan bannemej knappt tro det, men idag är det första augusti. Sjukt! Sommaren går som vanligt helt vansinnigt fort...

Förmiddagen spenderades på en filt vid en mysig sjö tillsammans med denna lilla godingen:



Den utan tvekan gladaste bebis jag någonsin mött.. Han flinar så fort man tittar på honom, och verkar konstant nöjd med livet!



Att bada var en hit det också! Benjamin badade som en galning han med (hans version består av att plaska med sandleksaker i vattenbrynet, nöjdare än nöjdast! han vill heeeeelst inte blöta magen om han slipper, så länge vi inte snackar badkars-bad...). Men honom får ni inte se idag, han körde nämligen nakenbad på playan, och nakenbilder hör definitivt inte hemma på nätet om ni frågar mig, de hamnar i mitt egna fotoalbum (och möjligtvis på studentskylten om sisådär sexton år, hihihi!).



Fina familjen!

Imorgon bitti packar jag och min syster in oss i bilen med våra små killar, och åker till landet för att mysa med farmor och farfar. Mamma, pappa och lillebror med tjej åker samtidigt. Vi hoppas på sol, så blir det bad för hela slanten :) Mycket efterlängtat!

Kommentarer
Postat av: carro

Vad härligt att åka till landet! Noa är jättedålig här hemma och har hög feber, stackars vår lille prins! puss

2011-08-02 @ 09:06:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0