Hejdå, sköna semester!

Ja, så var min sköna fem-veckors-semester redan över.. Åh, så härligt vi haft det! Vädret kan jag knappast klaga på, och inte aktiviteterna heller. En underbar semester helt enkelt!



Med spaden i högsta högg, på lekplatsen vid stranden i Frillesås. "Mamma, pappa! Titta mig!" är nya favoritmeningen och upprepas hundra gånger dagligen, vad han än tar sig för :)

Ikväll hade vi planer på en tidig filmkväll jag och Daniel, men Benjamin verkar visst inte det minsta sugen på att gå och lägga sig... Han är inte trött helt enkelt! Men nu börjar det bli dags tycker jag, annars lär mina ögonlock trilla ner innan filmen ens hinner starta... Imorgon är det jag som väcks av väckarklockan, om inte busungen väcker mig före vill säga!

Kram på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0