Hur gör fotografer?!

Alltså, ärligt talat - hur beter sig fotografer för att lyckas fota flera ungar på samma gång? Jag tycker det är en konst att fota en liten vilde, två är ju stört omöjligt ;)

När vi var på landet med min familj under semestern, så tänkte jag passa på att fota de små kusinerna ihop. De var ju så söta med sina matchande röda tröjor och allt.. Men, hur sjutton gör man för att fånga båda på bild? Jag har då ingen aning!!!





Benjamin protesterar högljutt, och Vincent är inte det minsta intresserad av min kamera!



Om Benjamin får nappen då, och Vincent blir mutad med linsskyddet? Det kanske kan funka!



"Åh, vad har du där? Den vill jag ha!"



..och ja, ni ser ju hur glad Vincent blev över sin kusins rackartyg. Ungefär där gav vi upp, och började busa med grabbarna istället. Mycket roligare! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0