Godmorgon!

Vår Skrutt är vanligtvis uppe och skuttar flera timmar före tuppen. Denna vecka har han dock bestämt sig för att sova ända till sju, ljuvlig sovmorgon i vår värld alltså! Det får gärna bli en ny vana :)

När han väl vaknat ligger vi och myser och pratar i sängen. Han frågar mig efter kompisarna och fröknarna och jag svarar att "ja, du ska till förskolan idag och leka med alla barnen!". Vad jag älskar att han trivs så bra där! Nu när jag är hemma får han lov att ha kvar sitt vanliga schema, men femton timmar räcker gott och väl tycker jag, vill ju hinna mysa med honom jag med :) Långt jullov tänker vi ta dessutom nu när vi har chansen!

Efter myset vill han se på film, men inte i soffan utan i sovrummet! Perfekt, då kan vi ligga kvar under våra varma täcken ett tag till :)

Behöver jag säga att det är rätt så skönt att vara ledig?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0