Ledig, ledig, ledig!

Ja, jag har nog inte fattat det riktigt ännu, men jag har alltså arbetat min sista dag på... ja, jag vet faktiskt inte säkert hur länge jag blir hemma denna gång, men nåt år iallafall! Åh, så underbart :)

Idag ska vi ut en sväng till Brännö och hälsa på några kompisar. Det blir spännande för Skrutten att åka båt tror jag minsann! Till kvällen ska vännerna spela på ett julbord ute på Brännö, men då sticker jag och Benjamin hemåt igen. Egentligen skulle han varit hos farmor och farfar över natten, men han har inte varit sig själv de senaste veckorna.. Han som vanligtvis är så lätt att lämna bort kan bli helt förtvivlad bara vi lämnar rummet! Vi botar det med lite extra mamma- och pappa-gos helt enkelt, så går det alldeles säkert över snart!

Ha en fin lördag godingar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0