Äntligen!!!

Idag smiter vi iväg på spa, jag och Daniel. Ska bli fantastiskt härligt! Killarna sover middag, jag ska slänga ihop min packning och sen åker vi mot Gråbo för att lämna av vår juvel hos sin mormor och morfar (inklusive en skara medhjälpare bestående av mostern, morbrorn och min goa "lilla" kusin Albin. Känner jag min unge rätt lär det bli Albin som är den mest populära lekkamraten!). Sen är målet Nösunds värdshus på Orust där vi ska gotta oss ordentligt! Detta underbara fick jag av mina föräldrar i 25-årspresent, tack älskade mamma och pappa!

Kram!


Kommentarer
Postat av: Maja

underbart med spa!:)

2011-01-06 @ 11:12:49
URL: http://mcaria.blogg.se/
Postat av: Lavsund

va härligt! ha det så gott! =)

2011-01-06 @ 15:53:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0