Sköna långhelg!

Åh, vilken underbar långhelg vi haft. Nu är den redan slut, men det känns ändå rätt ok att gå tillbaka till jobbet efter att ha fått så många fina dagar tillsammans. Vilket väder! Jag hoppas ni njutit lika mycket som jag!

Det har varit tamt med bilder i bloggen det senaste. Här kommer en hel hög från helgen som varit..



Tidig lördag morgon. Jag och denna lilla coolingen beger oss ut i värmen redan runt nio för att möta upp moster och lilla kusinen Vincent för lite lekplatshäng. Benjamin säger själv att han är "coooooo´" med brillor på, men drar av sig dem efter två sekunder! :) Att ha snutten hängandes i napp-ringen är skönaste grejen just nu tydligen!



Lördag eftermiddag; korv med bröd-middag på "vår" uteplats. Bara vi tre. Mys!



Söndag morgon. Vi är uppe med tuppen hela familjen, det vill säga redan halv sju (Benjamin har annars sovit som en prins hela helgen, till typ åtta, tack vare alla varma sköna utekvällar!). Vi går en promenad i solen, och en sväng till ICA för att inhandla god frukost. Benjamin premiär-kör liten kundvagn, spännande!



Vi åker till goa vänner i Fjärås och hälsar på. Benjamin far runt som en virvelvind på deras altan. Raka motsatsen till Robin och Camillas äldsta son Lucas som är lugn som en filbunke, troligtvis den lugnaste unge jag någonsin mött! Benjamin får prov-åka grävmaskinen på deras tomt. Det var superspännande i cirka en halv minut, sen blev han livrädd och befallde att bli nersläppt på sekunden.



Vi åker vidare till Daniels bror och tjej och tillbringar kvällen på deras soliga altan. Går en sväng ner till vattnet där Mackan badar, och Daniel doppar benen. Skrutten satt nöjd med mig och My på bryggan (nåja, nästan hela tiden, hihi) och kastade stenar i plurret!



Två av mina favoritkillar! Kärlek!



Vi avslutar helgen på baksidan hemma hos mina föräldrar. Benjamin var nöjd och glad hela tiden (och ryckte bara pyttelite i blommorna i mormors kruka, trots att han inte fick!), badade, fick besök av grann-barnbarnen, och mumsade sin första glass i strut. Glass har han förstås ätit tidigare, men inte i strut. Spexigt värre!

Nu, soffhäng en stund, innan jag däckar i god tid för att orka upp imorgon!

Kram på er!

Kommentarer
Postat av: carro

Vilken helg, låter underbart!!!!:)

2011-06-07 @ 07:01:40
Postat av: Nina

vad jag hoppas att jag "krockar" med er i kvantum någon dag! hur söt som helst med den där lilla vagnen! ser ut som ni haft en grym helg - skönt! puss

2011-06-07 @ 12:27:39
Postat av: Mamma

Vilka fina bilder! Ny fin hink igen på ICA, äter han dem? Puss

2011-06-09 @ 07:10:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0