Typiskt!

Jag vill minnas att Skrutten äger tre stycken flaskor att intaga sin smarriga välling i. I mitt kök står idag endast två.

Nu befarar jag att den tredje ligger gömd någonstans och samlar mögel. Eventuellt under sängen eller i en byrålåda. Under skohyllan eller bland Benjamins leksaker. Eller helt enkelt någon annanstans där jag inte tittar särskilt ofta.

Jag kan riktigt se framför mig hur snuskig den är, med en gammal kvarlämnad vällingslurk i botten. Det är väl bara att inse, dags att storstäda!

Skojigare kunde man ha det!

------------------------------------------------

Jag hittade den! Den låg nedtryckt i byxbenet på Benjamins överdragsbyxor (av väldigt oklar anledning!). Alldeles ren och fin, utan minsta lilla vällingkladd låg den där och väntade på att bli hittad. Jag slapp storstäda alltså - pjuh! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0