Gilla!

Alltså ärligt talat, Solsidan - det måste vara Sveriges i särklass bästa serie. Jag skrattar högt varje gång, jösses så kul den är!

"Är det dijon?!" :)

Veckan rivstartades med kaos på jobbet. Jag öppnade förskolan, möttes av telefonsamtal från två sjuka kollegor och ingen värme i huset. Min måndags-mjukstart blev snabbt utbytt mot rivstart helt enkelt :) Eftermiddagen har jag och Skrutten ägnat åt att hälsa på fina Nina (Niiiiiiiin-a, som goingen lärde sig säga på vägen dit!) och åt att mysa, mysa, mysa. Hjälp, vad jag saknar att tillbringa hela dagarna med honom, min älskade lilla prins!

Daniel är iväg och repar, och jag har kvällen för mig själv. Slappar i soffan, och ska snart börja förbereda mig för morgondagen. Tisdag imon och jag jobbar 7:45-19 - fy!

Ha en bra vecka alla ni fina!




Kommentarer
Postat av: Sofia

Ja, håller med! Solsidan e sjukt kul! Han felix herngren påminner lite om pappa faktist :)

2011-03-09 @ 22:14:26
URL: http://fency.blogg.se/
Postat av: Lavsund

Jag håller oxå med!! Älskar solsidan!! haha!! "den är lite pikant i smaken....." haha

2011-03-10 @ 14:10:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0