Sommartid!

Ni har väl inte glömt att ställa om klockan?! :) Det hade jag, men min mobil ställde visst om sig själv. 07:00 klev vi upp idag, nya tiden.. Jag tjoade för mig själv, vcad härligt med sovmorgon ända till sju!!! Skrutten vill gärna gå upp klockan sex för det mesta. Ja, i en hel timme var jag övertygad om att vi hade sovit ovanligt länge, tills jag kollade klockan i köket och såg att den "fortfarande" var sju. Så kan det gå! :)

Vi ska en sväng ner på stan idag, men vi får underhålla oss hemma ett tag till. Affärerna öppnar visst inte förrän om två timmar, haha. Hoppas på att min syster och fina Vincent vill möta upp oss för en promenad eller så, men de är kanske inte lika morgonpigga som vi?! :)

Nu hoppar vi i badet en stund tror jag, jag är så glad för vårt badkar! Det är mys på hög nivå att bada med en liten goding..



Benjamin vid frukostbordet för en vecka sedan. Han är så skojig just nu, vill bara hitta på bus! Skrattar och flinar, och förstår när han gör något tokigt, och kommer och visar oss.

Ha  en skön söndag alla fina!

Kommentarer
Postat av: morfar

Va mysig du är morfars kompis.

2011-03-27 @ 15:16:28
Postat av: Lavsund

hihi sötnosen!

2011-03-27 @ 16:02:55
Postat av: hanna

Vilken sötnos han är!!

2011-03-28 @ 12:10:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0