Om några timmar...

...har vi en tvååring i huset! Vilken konstig känsla.. Det känns som de två åren sprungit förbi, samtidigt som vår lilla älskling är en så självklar del i vårt liv att jag knappt minns hur det var innan han fanns...

Har just slagit in tre små paket som han ska få på sängen imon bitti. I vardagsrummet står små, fina barnrumsmöbler och väntar på honom! Gissar att jag kommer bli bjuden på en och annan kopp the vid det bordet imorgon :)

Nu blir det sängen för mig, som dragit på mig bihåleinflammation mitt upp i allt kalasande. Det gör ONT kan jag meddela!


Kommentarer
Postat av: Ulltussen

Grattis till 2åringen, han får alldeles säkert en toppenfödelsedag och krya på dig!

2011-11-30 @ 11:05:21
URL: http://ulltussen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0