Sköna lördag!

Idag stod fix i lägenheten på vårt schema. Och jösses, vad vi fixat och donat! Jag har vikt ihop säkert fyra klädesplagg och Daniel har lagat lunch och diskat en pytteliten disk... Det kallar jag produktivt!

Skämt åsido, vi har inte orkat med en bråkdel av det vi planerat idag - men vad gör väl det om hundra år?

Eftermiddagen har iallafall spenderats hemma hos fina vänner. Lek, bus och underbar middag! Och slutligen vuxen-babbel i soffan när busungarna slocknat. B fick sova i vagnen han, men vaknade till och var superledsen vid tio, så då passade vi på att bege oss hemåt. Med oss tillbaka fick vi Noas gamla babyskydd, som de är så snälla och lånar ut till den kommande bebisen..

Nu ligger jag här på soffan med en kopp the och klappar på vår lilla vilda unge - ja, den som ännu gömmer sig i magen alltså! Hjälp , vad den buffar och sparkar! Tänk, att vi snart har en till liten familjemedlem. Nu längtar jag så!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0