Barnlediga!

Ikväll stundar inflyttningsfest hos fina vänner, så Benjamin har vi skickat iväg med mormor och morfar. Oj, så glad han blev imorse när jag berättade att de skulle komma och hämta honom. Vår lilla Skrutt! Lycklig, lycklig, lycklig är jag över att vi har nära och kära runt omkring oss som vi kan lämna bort honom till om vi vill hitta på roligheter ifred. Jag pratade just med min mamma en snabbis, som meddelade att lillprinsen var mer än nöjd över att det stod två stora brandbilar parkerade på deras torg. "Oj, titta däcken!" hojtade han förtjust! :)

Daniel är mycket taggad för party med alla vännerna, medan hans chaufför (den gravida elefanten, som har precis ingenting alls att ta på mig) just för tillfället känner sig lagom peppad. Att vara nykter på ett fylleslag är inte min favvo-syssla. Men känslan vänder nog när vi väl landar bland allt trevligt folk! Nu blir det duschen, och sen ska här fixas lite middag innan vi sticker.

Hoppas ni har en trevlig lördag, mina vänner!


Kommentarer
Postat av: Anna Fröjdh

Är det en liten bebis på g? Grattis isåfall :) Kram

2011-09-05 @ 18:54:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0