Bus-bebis!

Alltså, jag har i ett par månaders tid gått och inbillat mig att bebis nummer två skulle vara lugn som en filbunke. Ack, så fel jag hade. "Doddo" är fullkomligt galen där inne i magen, och har uppenbarligen bestämt sig för att bräcka storebrors vilda gener. Du är så välkommen till oss, älskade lilla bus-bebis!

Imorgon är det torsdag, min och Skuttens ledig dag tillsammans. Vi väntar fin-besök, Carro och Noa kommer hit och fikar (läs: grabbarna röjer runt i lägenheten, medans mammorna gör ett tappert försök att åtminstone få smutta lite, litegrann på sitt kaffe som visst hunnit svalna!) I love it!

Kommentarer
Postat av: Carro

Världens härligaste goingar!

2011-09-15 @ 13:42:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0