Kräftskiva!

Nu när Benjamin just börjat förskolan, vill man ju helst ägna helgerna åt att mysa ikapp all tid som man missat. Istället har vi passat på att lämna bort honom två helger i rad. Men är man bjuden på trevligheter så är man! Tur att han har både far- och morföräldrar som han älskar att vara hos, så vi slipper dåligt samvete över att lämna bort honom över natten. Ikväll är det farmorns och farfarns tur att rå om vår goding. B ska bygga med lego med farfar har han bestämt, och så ska han låta bli att smaka av kattens mat deklarerade han för mig innan han åkte iväg. "Bussiii mat, nääääeeee! Blä, ussss!" :)

Ikväll vankas det kräftskiva hemma hos min goa vän Sofia och hennes Mikael (och en väldans massa gäster har jag hört!). Jag har slumrat middag i två (!!!!!) timmar, så jag lär bli taggad när det närmar sig. Trevligt ska det bli! Men först en kaffe, och en skön dusch så jag vaknar till!



Soffan och Mikael, underbaringar! Ikväll ses vi äntligen igen!

Ha en skön lördag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0