Storm!

Ja, ingen av er har väl knappast undgått det, men jag måste ändå säga - jäklar vad det blåser ute idag!!!

Förra veckan blåste ett helt friskt träd ner på vår gård på jobbet. Tur att det var mitt i natten, och inte när gården var full med ungar. Därför har vi fått rådet att inte vistas på gården i stormigt väder, så det fick bli en innedag idag. Behöver jag säga att man blir ganska trött i huvudet av att trängas 22 barn och fyra vuxna inomhus en hel dag? Jag rymde upp med de äldsta barnen på vinden en stund, där vi gick på spökjakt. Busigt värre! :)

Jag slutade tidigt idag, redan halv två, och kunde hämta min lilla prins tidigt för en myseftermiddag i hans sällskap. Hjälp, vad trött man blir av att gå på förskolan då?! B var helt däckad när vi kom innanför dörren så det blev mellis i soffan framför "Bilar" som går varm hemma hos oss just nu. Hela filmen satt han som klistrad, och gosade med mamma. Åh, vad jag älskar långa mysstunder med min buse..

Ikväll är Daniel iväg på bandmöte, och jag ska bänka mig i soffan framför halv åtta hos mig. Sen blir det nog sängen, jag är dödstrött :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0