Älskade små prinsar...

Äntligen ett foto på mig och båda mina små älskade prinsar. Benjamin tittar åt ett annat håll dock, men det får jag leva med. I kyrkan fanns massa fint att titta på!



Haha, vems är den rejälva näven som håller om Benjamin? Ser helt galet ut, haha!

Båda killarna var SÅ duktiga i kyrkan. Benjamin tittade och lyssnade fascinerat (och klappade händerna och hade små läten för sig, men det var ok, hihi!). När fina familjen kom gåendes förbi i kyrkan ropade han: "Martin, hej! Jag har snygga skor!". Och när prästen slutligen sa: "Låt oss BE tillsammans för William" så tjoade ungen: "Jaa, B! Det är min bokstav!" :) Och Fabian, ja han gjorde det han gör allra bäst: åt, sket och sög på sina goda händer!

Tjingeling!

Kommentarer
Postat av: Annelie

Kram på er! Mamma

2012-04-22 @ 22:32:45
Postat av: Evelina

Hahahahahahaha, tok-beni :) snygg hand, du kan låtsas attdet är nån annan som håller i honom, hoho

2012-04-23 @ 09:00:54
Postat av: Carro

Sötisar!!!!!!

2012-04-23 @ 14:17:43
Postat av: sofia

Hahaha, han är ju hysteriskt söt!

Antar att du missade min Whats up härom dan?

Puss Sofia

2012-04-23 @ 14:32:47
Postat av: Carro

Förresten mini " Johanna" är jätte lik dig;)

2012-04-23 @ 16:26:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0