Lägre pris på varor jag BRUKAR köpa!

Igår fick jag ICAs tidning buffé hem i brevlådan. Tillsammans med månadens bonuscheck fanns fyra rabattkuponger - individuellt anpassade till mig, med lägre pris på varor jag brukar köpa.

Så vilka varor brukar jag handla? Tydligen laktosfri vispgrädde (kan absolut stämma, vispgrädde ska det vara i maten tycker jag! Vi kör laktosfri variant här hemma för pappans mages skull!), Pärsons skinka i tunna skivor (yes, den är också en välbekant gäst i kylskåpet!), blöjor (ja, det går visst åt rätt många paket här hemma!) och sist men inte minst - Ahlgrens bilar.

Ahlgrens bilar? Godis? Det tänker jag då rakt inte erkänna mig skyldig till. Som en av mina fyra mest köpta varor? Finns inte en chans i världen ;)

Vilka är topp fyra hemma hos er?

Kram!


Kommentarer
Postat av: william

härligt mde låga priser:D



Och säg gärna vad du tycker om mina "I was not always Evil" Modell bilder som jag har tagit på Daniela:D

2012-04-19 @ 11:36:35
URL: http://funnyones.blogg.se/
Postat av: Hanna

Hahaha!! fantastiskt. men de är nog daniel då eller =) ?

2012-04-19 @ 15:41:24
Postat av: Lavsund

hahaha avslöjad ;)

2012-04-21 @ 19:47:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0